جلسه بررسی طرح گزارش موردی (موردپژوهی) مراجعین متقاضی طلاق توافقی در بهزیستی قم برگزار شد

اولین جلسه گزارش موردی (موردپژوهی) مراجعین متقاضی طلاق توافقی (فعالیت کنترل، کاهش و مداخله در طلاق) در بهزیستی قم برگزار شد.

اولین جلسه گزارش موردی (موردپژوهی) مراجعین متقاضی طلاق توافقی (فعالیت کنترل، کاهش و مداخله در طلاق) در سالن جلسات اداره کل بهزیستی استان قم با حضور مدیر کل محترم سازمان، معاون توسعه پیشگیری، دکتر آقایوسفی (یکی از اعضاء کمیته گزینش علمی بهزیستی قم و بازرس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره) کارشناسان دفتر مشاوره و مشاوران و روان شناسان طرح مداخله در طلاق برگزار شد.

ابتدادکتر پهلوانی مدیرکل بهزیستی استان  در خصوص ضرورت مداخله موثر در فرایند (آسیب) طلاق با مشاوره تخصصی و نیز ارتقاء سطح سلامت روان اجتماع مباحث و نکاتی را مطرح  نمود و خاطرنشان کرد در این مسیر وحدت رویه و هماهنگی بسیار ضروری و مهم است.

سپس یکی از مشاوران طلاق به ارائه گزارشی مفصل از مراجعین متقاضی طلاق پرداخت و مشاوران و روان شناسان حاضر در جلسه نیز به ذکر نظرات و دیدگاههای خود پرداختند. دکتر آقایوسفی نیز با ارائه نظرات خود و مدیریت و جمع بندی نهایی جلسه و تعیین تکلیف پرونده موردی مطرح شده پرداخت.

در اختمه سلمانیان کارشناس مسئول دفتر مشاوره با تاکید مجدد بر توجه مشاوران به شیوه نامه مداخله در طلاق، موارد ضروری در فرایند طلاق نظیر تسلط کامل بر سامانه تصمیم و تکمیل موارد مربوطه در سامانه، ارزیابی دقیق روانی- اجتماعی زوجین توسط روان شناس بالینی یا روان پزشک و ثبت علت طلاق بر اساس فرمول بندی روان­ شناختی، توجه بر موارد حقوقی و قانونی فرایند طلاق و مستندسازی دقیق و .. اشاره داشت.

کد خبر 58111

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد